lördag1 april

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärkespodden

Viktigaste frågan: "Få bönder att tro på framtiden"

Publicerad: 5 april 2017, 03:05
Uppdaterad: 5 april 2017, 06:12

Patrik Hansson, vd på Arla. Foto: Press

PODD. Det nya avsnittet av Varumärkespodden gästas av mejerijätten Arlas nytillträdde vd Patrik Hansson.

Ämnen i artikeln:

Arla

MA

Mathias Asplund


Patrik Hansson berättar för Lynxeyes Johan Ekelin om den resa han vill göra med varumärket Arla efter krisåren.

"Vi vill visa den rätta sidan av Arla, den transparenta sidan. Visa att vi är lokala och visa att vi vågar vara lokalt relevanta. Samtidigt vill vi inte bara prata lokalt och småskaligt, utan även vara stolta över den stora innovationskraft som finns i ett globalt bolag och den globala resan vi gör. Vi är ju ett av världens snabbast växande livsmedelsföretag och finns i stort sett i hela världen", säger Patrik Hansson i podden.

 

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev