Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Varumärkespodden

Viktigaste frågan: "Få bönder att tro på framtiden"

Patrik Hansson, vd på Arla. Foto: Press

PODD. Det nya avsnittet av Varumärkespodden gästas av mejerijätten Arlas nytillträdde vd Patrik Hansson.


Publicerad 2017-04-05 03:05
Uppdaterad 2017-04-05 06:12

Ämnen i artikeln:

Arla

Dela artikeln:

Patrik Hansson berättar för Lynxeyes Johan Ekelin om den resa han vill göra med varumärket Arla efter krisåren.

"Vi vill visa den rätta sidan av Arla, den transparenta sidan. Visa att vi är lokala och visa att vi vågar vara lokalt relevanta. Samtidigt vill vi inte bara prata lokalt och småskaligt, utan även vara stolta över den stora innovationskraft som finns i ett globalt bolag och den globala resan vi gör. Vi är ju ett av världens snabbast växande livsmedelsföretag och finns i stort sett i hela världen", säger Patrik Hansson i podden.

 

Mathias Asplund

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.