Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Varumärkespodden

PODD: Volvo Cars vd Kristian Elvefors – om hjärta, stolthet och framtidens bilar

Kristian Elvefors, vd på Volvo Cars i Sverige, pratar om varumärkets betydelse i nya avsnittet av Varumärkespodden.


Publicerad: 30 Mars 2016, 07:54
Uppdaterad: 26 September 2016, 13:58

Ämnen i artikeln:

Volvo Cars

Varumärkespodden är en podd från Dagens Media och LynxEye brand consultants där några av Sveriges skarpaste  företagsledare diskuterar företagsbyggande, varumärkesbyggande och ledarskap i en tid med helt nya krav på kundvärde och samhällsvärde.

I premiäravsnittet pratade vi om ledarskap och att bygga framtidens varumärken med Hélène Barnekow, vd för Telia Sverige.

I andra avsnittet – som släpps idag – gästas podden av Kristian Elvefors, vd på Volvo Cars i Sverige.

Tillsammans med Johan Ekelin på LynxEye diskuterar Kristian Elvefors hjärta och stolthet, de senaste årens svenska framgångar för Volvo, samt Volvos roll i samhället.

Dessutom ger Kristian Elvefors sin syn på hur behovet av att äga bil kommer att förändras över tid – och hur Volvo ska bli bäst på självkörande bilar.

LYSSNA PÅ AVSNITTET HÄR:

 

Ämnen i artikeln:

Volvo Cars

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.