Gå direkt till textinnehållet

"Var och när gick det snett?"

Fredrik Hallberg gästar veckans avsnitt av Digitala Mediepodden.

PODD. I det senaste avsnittet av Digitala Mediepodden görs en återblick i den digitala kommunikationens historia tillsammans med Fredrik Hallberg.

Digitala Mediepodden görs av Damon Razazi tillsammans med Dagens Media. Digitala Mediepodden är för dig som är intresserad av att lära dig mer om digital marknadsföring, medier och digital transformering. Podcasten släpps med ny gäst och ämne varje tisdag.

I veckans avsnitt gästar Fredrik Hallberg som är managementkonsult på Kapero, som arbetar med att effektivisera och strömlinjeforma marknadsavdelningars medieinsatser, organisationer och processer i en digital transformation.

Fredrik Hallberg har mer än 20 års erfarenhet av medieval och medieekonomi och var en av Sveriges första digitala strateger. Han är en omtyckt talare på många publika seminarier och har undervisat i marknadskommunikation och innovation på Handelshögskolan i Göteborg, IHM Business School, Berghs School of Communication, Hyper Island och KTH Executive Education med flera.

Han har även suttit i juryn för Guldägget, Stockholm Media Week och 100-wattaren. Han titulerar sig ofta som en marketingnörd eller som snowboardfarfar.

Podcasten hittar du på:

 

Publicerad 2018-05-15 04.00Uppdaterad 2018-05-14 09.36

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: