Upplevelser och syftesdrivna kampanjer på centralstationer

2018-06-12 06:00  
Oatlys lansering av nya havreglassar är en av de kampanjer som Ann Hermansson, Jernhusen Media, lyfter i podden.

PODD. Ann Hermansson marknadsansvarig på Jernhusen Media gästar veckans sponsrade avsnitt av Digitala Mediepodden.

Digitala Mediepodden görs av Damon Razazi tillsammans med Dagens Media. Digitala Mediepodden är för dig som är intresserad av att lära dig mer om digital marknadsföring, medier och digital transformering. Podcasten släpps med ny gäst och ämne varje tisdag.

Veckans gäst är Ann Hermansson, marknadsansvarig på Jernhusen Media, som också sponsrar avsnittet, som ansvarar för event- och reklamytor på Jernhusens tågstationer.

I veckans avsnitt pratar vi bland annat om:

  • Vilka möjligheter som finns för kommunikation och kampanjer på centralstationer, både vad man kan och inte kan göra.
  • Vi pratar om hur centrala och offentliga platser som stationer har blivit en arena för såväl kommersiella kampanjer som syftesdriven marknadskommunikation.
  • Vi lyfter även några exempel på uppmärksammade kampanjer och case.
  • Och sist men inte minst den årliga eventtävlingen, där företag och organisationer som gör skillnad kan tävla och vinna en eventyta för att visualisera och kommunicera sitt engagemang.

Podcasten hittar du på:

Acast: https://www.acast.com/digitalamedierpodden
Itunes: https://itunes.apple.com/se/podcast/digitala-medie-podden/id1078670412?mt=2

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt