Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag31.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala mediepodden

"Täcker effekten upp kostnaden av programmatic?"

Publicerad: 20 Mars 2018, 05:00
Uppdaterad: 19 Mars 2018, 12:00

PODD. Programmaticexperten Maya Garkusha gästar veckans avsnitt av Digitala Mediepodden.


Digitala Mediepodden görs av Damon Razazi tillsammans med Dagens Media.  Digitala Mediepodden är för dig som är intresserad av att lära dig mer om digital marknadsföring, medier och digital transformering. Podcasten släpps med ny gäst och ämne varje tisdag.

I veckans avsnitt blir vi uppdaterade av en av Sveriges främsta programmaticexperter Maya Garkusha. Vi pratar bland annat om hur långt i utvecklingen vi hittills kommit och hur långt vi har kvar. Vi ser fortfarande höga tech- och hanteringskostnader som inte alltid korrelerar med effektivare kampanjer. Programmatiska köpare är eftertraktade, men frågan är hur man hittar rätt kompetens. Hur följer man upp programmatiska kampanjer och hur utvärderar man datakällor på bästa sätt?

Ett bra avsnitt för dig som vill bli uppdaterad kring programmatiska köp. 

Podcasten hittar du på:

Acast:  https://www.acast.com/digitalamedierpoddenItunes:  https://itunes.apple.com/se/podcast/digitala-medie-podden/id1078670412?mt=2

 

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.