Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Digitala mediepodden

Så säljer du lyx

PODD. I veckans avsnitt av Digitala Mediepodden lär Henrik Uggla oss allt han kan om lyxvarumärken.


Publicerad: 12 December 2017, 05:00
Uppdaterad: 11 December 2017, 09:21

Ämnen i artikeln:

Digitala MediepoddenDamon Razazi

Henrik Uggla gästar veckans avsnitt av Digitala Mediepodden.

Digitala Mediepodden görs av Damon Razazi tillsammans med Dagens Media. Damon Razazi jobbar idag i mediebyrånätverket Omnicom och Digitala Mediepodden är för dig som är intresserad av att lära dig mer om digital marknadsföring, medier och digital transformering. Podcasten släpps med ny gäst och ämne varje tisdag.

I veckans avsnitt gästar Henrik Uggla, docent i varumärkesstrategier på INDEK KTH. Vi utforskar fenomenet lyxmarknadsföring och lyxvarumärke i veckans podcast och pratar bland annat om: Vad är lyx, den relativa sidan av lyx, lyx på internet och prissättning av lyx. Utvidgningar av lyxvarumärken och mycket mer!

Podcasten hittar du på:

Acast: https://www.acast.com/digitalamedierpodden

Itunes: https://itunes.apple.com/se/podcast/digitala-medie-podden/id1078670412?mt=2

Eller direkt i din webbläsare:

 

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.