Så säljer du lyx

PODD. I veckans avsnitt av Digitala Mediepodden lär Henrik Uggla oss allt han kan om lyxvarumärken.

Digitala Mediepodden görs av Damon Razazi tillsammans med Dagens Media. Damon Razazi jobbar idag i mediebyrånätverket Omnicom och Digitala Mediepodden är för dig som är intresserad av att lära dig mer om digital marknadsföring, medier och digital transformering. Podcasten släpps med ny gäst och ämne varje tisdag.

I veckans avsnitt gästar Henrik Uggla, docent i varumärkesstrategier på INDEK KTH. Vi utforskar fenomenet lyxmarknadsföring och lyxvarumärke i veckans podcast och pratar bland annat om: Vad är lyx, den relativa sidan av lyx, lyx på internet och prissättning av lyx. Utvidgningar av lyxvarumärken och mycket mer!

Podcasten hittar du på:

Eller direkt i din webbläsare:

 

Publicerad 2017-12-12 05.00Uppdaterad 2017-12-11 09.21