Gå direkt till textinnehållet

Så nådde DN.se över 100 000 digitala prenumeranter

Martin Jönsson, redaktionell utvecklingschef DN. Foto: Anette Nantell.

PODD. Veckans avsnitt av Digitala Mediepodden gästas av DN:s Martin Jönsson,

Den populära podden som görs av Damon Razazi tillsammans med Dagens Media är tillbaka för en ny säsong. Damon Razazi jobbar idag i mediebyrånätverket Omnicom och Digitala Mediepodden är för dig som är intresserad av att lära dig mer om digital marknadsföring och medier. Den nya säsongen kommer avhandla allt från framgångsrika digitala varumärken till digitala medier och trender.

Martin Jönsson redaktionell utvecklingschef på DN.se gästar veckans podd och berättar om taktiken bakom framgången.

Dagens Nyheter har gjort en fantastiskt resa och har idag över 100 000 digitala prenumeranter. Nya målgrupper har attraheras till produkten och DN visar hur de har bemästrat digital taktik på ett optimalt sätt. I avsnittet pratar vi om hur de arbetar med puffar och konverteringar, Klarnas roll i framgången, vad som har funkat bäst och vad andra mediehus kan lära sig av DNs resa.

Ett intressant och lärorikt avsnitt för dig som vill lära dig mer om försäljning av digitala produkter.

 

Podcasten hittar du på: 

Eller direkt i din webbläsare:

 

Publicerad 2017-10-31 05.00Uppdaterad 2017-10-31 07.55

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: