Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Digitala mediepodden

Så nådde DN.se över 100 000 digitala prenumeranter

Martin Jönsson, redaktionell utvecklingschef DN. Foto: Anette Nantell.

PODD. Veckans avsnitt av Digitala Mediepodden gästas av DN:s Martin Jönsson,


Publicerad 2017-10-31 05:00
Uppdaterad 2017-10-31 07:55

Ämnen i artikeln:

Digitala Mediepodden

Dela artikeln:

Den populära podden som görs av Damon Razazi tillsammans med Dagens Media är tillbaka för en ny säsong. Damon Razazi jobbar idag i mediebyrånätverket Omnicom och Digitala Mediepodden är för dig som är intresserad av att lära dig mer om digital marknadsföring och medier. Den nya säsongen kommer avhandla allt från framgångsrika digitala varumärken till digitala medier och trender.

Martin Jönsson redaktionell utvecklingschef på DN.se gästar veckans podd och berättar om taktiken bakom framgången.

Dagens Nyheter har gjort en fantastiskt resa och har idag över 100 000 digitala prenumeranter. Nya målgrupper har attraheras till produkten och DN visar hur de har bemästrat digital taktik på ett optimalt sätt. I avsnittet pratar vi om hur de arbetar med puffar och konverteringar, Klarnas roll i framgången, vad som har funkat bäst och vad andra mediehus kan lära sig av DNs resa.

Ett intressant och lärorikt avsnitt för dig som vill lära dig mer om försäljning av digitala produkter.

 

Podcasten hittar du på: 

Acast:  https://www.acast.com/digitalamedierpodden

iTunes:  https://itunes.apple.com/se/podcast/digitala-medie-podden/id1078670412?mt=2

Eller direkt i din webbläsare:

 

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.