Så får du en ung publik engagerad i ditt varumärke

Karolina Moberg, kommunikationschef på Viacom.

PODD. Veckans avsnitt av Digitala Mediepodden gästas av Karolina Moberg, kommunikationschef på Viacom.

Digitala Mediepodden görs av Damon Razazi tillsammans med Dagens Media. Damon Razazi jobbar idag i mediebyrånätverket Omnicom och Digitala Mediepodden är för dig som är intresserad av att lära dig mer om digital marknadsföring, medier och digital transformering. Podcasten släpps med ny gäst och ämne varje tisdag.

I veckans avsnitt gästar Karolina Moberg, kommunikationschef på Viacom.

Vi pratar bland annat om:

  • Hur man arbetar med att driva linjärt tittande/intresse med digital kommunikation. 
  • Hur man arbetar med kommunikation för att få globala varumärken att upplevas lokala.
  • Exempel på digitala projekt som gjorts på Nickelodeon/MTV/Comedy Central.

Podcasten hittar du på:

 

Publicerad 2018-02-27 05.00Uppdaterad 2018-02-26 13.12

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: