Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Logga in


Digitala mediepodden

Så får du en ung publik engagerad i ditt varumärke

Publicerad: 27 Februari 2018, 05:00
Uppdaterad: 26 Februari 2018, 13:12

Karolina Moberg, kommunikationschef på Viacom.

PODD. Veckans avsnitt av Digitala Mediepodden gästas av Karolina Moberg, kommunikationschef på Viacom.


Ämnen i artikeln:

Digitala Mediepodden

Digitala Mediepodden görs av Damon Razazi tillsammans med Dagens Media. Damon Razazi jobbar idag i mediebyrånätverket Omnicom och Digitala Mediepodden är för dig som är intresserad av att lära dig mer om digital marknadsföring, medier och digital transformering. Podcasten släpps med ny gäst och ämne varje tisdag.

I veckans avsnitt gästar Karolina Moberg, kommunikationschef på Viacom.

Vi pratar bland annat om:

  • Hur man arbetar med att driva linjärt tittande/intresse med digital kommunikation. 
  • Hur man arbetar med kommunikation för att få globala varumärken att upplevas lokala.
  • Exempel på digitala projekt som gjorts på Nickelodeon/MTV/Comedy Central.

Podcasten hittar du på:

Acast:  https://www.acast.com/digitalamedierpoddenItunes:  https://itunes.apple.com/se/podcast/digitala-medie-podden/id1078670412?mt=2

 


Ämnen i artikeln:

Digitala Mediepodden

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.