Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Digitala mediepodden

Så bygger du framtidens marknadsorganisation

Publicerad: 6 Mars 2018, 05:00
Uppdaterad: 13 Mars 2018, 19:43

PODD. Veckans avsnitt av Digitala Mediepodden gästas av David Sandström, CMO på Klarna.


Ämnen i artikeln:

KlarnaDamon Razazi

Digitala Mediepodden görs av Damon Razazi tillsammans med Dagens Media. Damon Razazi jobbar idag i mediebyrånätverket Omnicom och Digitala Mediepodden är för dig som är intresserad av att lära dig mer om digital marknadsföring, medier och digital transformering. Podcasten släpps med ny gäst och ämne varje tisdag.

Veckans podd gästas av David Sandström CMO på Klarna. Vi pratar bland annat om Klarnas reklamkoncept Smooth och hur ett techföretag som Klarna tar hjälp av medie- och reklambyråer.

Vi hinner även diskutera hur man bygger framtidens marknadsorganisation. David Sandström delar med sig av lärdomar i hur du identifierar, rekryterar och behåller talang i ditt team och mycket annat intressant därimellan.

Podcasten hittar du på 

Acast:  https://www.acast.com/digitalamedierpoddenItunes:  https://itunes.apple.com/se/podcast/digitala-medie-podden/id1078670412?mt=2

 


Ämnen i artikeln:

KlarnaDamon Razazi

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev