Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag03.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala mediepodden

Så bygger du framtidens marknadsorganisation

Publicerad: 6 Mars 2018, 05:00
Uppdaterad: 13 Mars 2018, 19:43

PODD. Veckans avsnitt av Digitala Mediepodden gästas av David Sandström, CMO på Klarna.


Ämnen i artikeln:

KlarnaDamon Razazi

Digitala Mediepodden görs av Damon Razazi tillsammans med Dagens Media. Damon Razazi jobbar idag i mediebyrånätverket Omnicom och Digitala Mediepodden är för dig som är intresserad av att lära dig mer om digital marknadsföring, medier och digital transformering. Podcasten släpps med ny gäst och ämne varje tisdag.

Veckans podd gästas av David Sandström CMO på Klarna. Vi pratar bland annat om Klarnas reklamkoncept Smooth och hur ett techföretag som Klarna tar hjälp av medie- och reklambyråer.

Vi hinner även diskutera hur man bygger framtidens marknadsorganisation. David Sandström delar med sig av lärdomar i hur du identifierar, rekryterar och behåller talang i ditt team och mycket annat intressant därimellan.

Podcasten hittar du på 

Acast:  https://www.acast.com/digitalamedierpoddenItunes:  https://itunes.apple.com/se/podcast/digitala-medie-podden/id1078670412?mt=2

 

Ämnen i artikeln:

KlarnaDamon Razazi

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.