Så bygger du framtidens marknadsorganisation

2018-03-06 06:00  
David Sandström. Foto: Janne Naess

PODD. Veckans avsnitt av Digitala Mediepodden gästas av David Sandström, CMO på Klarna.

Digitala Mediepodden görs av Damon Razazi tillsammans med Dagens Media. Damon Razazi jobbar idag i mediebyrånätverket Omnicom och Digitala Mediepodden är för dig som är intresserad av att lära dig mer om digital marknadsföring, medier och digital transformering. Podcasten släpps med ny gäst och ämne varje tisdag.

Veckans podd gästas av David Sandström CMO på Klarna. Vi pratar bland annat om Klarnas reklamkoncept Smooth och hur ett techföretag som Klarna tar hjälp av medie- och reklambyråer.

Vi hinner även diskutera hur man bygger framtidens marknadsorganisation. David Sandström delar med sig av lärdomar i hur du identifierar, rekryterar och behåller talang i ditt team och mycket annat intressant därimellan.

Podcasten hittar du på 

Acast: https://www.acast.com/digitalamedierpodden
Itunes: https://itunes.apple.com/se/podcast/digitala-medie-podden/id1078670412?mt=2

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt