Gå direkt till textinnehållet

"Nytt sätt att mäta digitala kampanjer"

Veckans sponsrade avsnitt av Digitala Mediepodden gästas av Emelie Löfdahl, produkt- och affärsutvecklingschef på Tobii.

SPONSRAT AVSNITT. Veckans sponsrade avsnitt av Digitala Mediepodden gästas av Emelie Löfdahl på Tobii.

Digitala Mediepodden görs av Damon Razazi tillsammans med Dagens Media.  Digitala Mediepodden är för dig som är intresserad av att lära dig mer om digital marknadsföring, medier och digital transformering. Podcasten släpps med ny gäst och ämne varje tisdag.

I veckans sponsrade avsnitt gästas podden av Emelie Löfdahl, produkt- och affärsutvecklingschef på Tobii. Vi pratar bland annat om att vi kan mäta hur många som tittat på din annons – och därmed öka kvaliteten och effekten av medieköpen.

Vi pratar även om:

  • Vad "Fixation" egentligen är och vad det innebär för annons- och mediebranschen.
  • Skillnaden mellan att en annons har visats och att den har blivit sedd.
  • Hur Tobiis nya produkter kan öka kvaliteten och effekten av medieköpen.

Men framför allt pratar vi om att Tobii nu kan mäta om din målgrupps ögon fixerats på din annons, eller inte.

Podcasten hittar du på:

 

Publicerad 2018-04-10 04.00Uppdaterad 2018-04-09 13.54

Dela artikeln: