Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Digitala mediepodden

"Nytt sätt att mäta digitala kampanjer"

SPONSRAT AVSNITT. Veckans sponsrade avsnitt av Digitala Mediepodden gästas av Emelie Löfdahl på Tobii.


Publicerad: 10 April 2018, 04:00
Uppdaterad: 09 April 2018, 13:54

Ämnen i artikeln:

Digitala MediepoddenDamon Razazi

Veckans sponsrade avsnitt av Digitala Mediepodden gästas av Emelie Löfdahl, produkt- och affärsutvecklingschef på Tobii.

Digitala Mediepodden görs av Damon Razazi tillsammans med Dagens Media.  Digitala Mediepodden är för dig som är intresserad av att lära dig mer om digital marknadsföring, medier och digital transformering. Podcasten släpps med ny gäst och ämne varje tisdag.

I veckans sponsrade avsnitt gästas podden av Emelie Löfdahl, produkt- och affärsutvecklingschef på Tobii. Vi pratar bland annat om att vi kan mäta hur många som tittat på din annons – och därmed öka kvaliteten och effekten av medieköpen.

Vi pratar även om:

  • Vad "Fixation" egentligen är och vad det innebär för annons- och mediebranschen.
  • Skillnaden mellan att en annons har visats och att den har blivit sedd.
  • Hur Tobiis nya produkter kan öka kvaliteten och effekten av medieköpen.

Men framför allt pratar vi om att Tobii nu kan mäta om din målgrupps ögon fixerats på din annons, eller inte.

Podcasten hittar du på:

Acast:  https://www.acast.com/digitalamedierpoddenItunes:  https://itunes.apple.com/se/podcast/digitala-medie-podden/id1078670412?mt=2

 

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.