söndag29 januari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala mediepodden

"Medarbetarna som marknadsförare"

Publicerad: 17 januari 2017, 06:00
Uppdaterad: 17 oktober 2017, 05:51

Är medarbetarna en av framtidens viktigaste och mest trovärdiga digitala marknadsföringskanaler? Det diskuterar Emma Lindgren och Damon Razazi i veckans avsnitt av Digitala Medie-podden.

PODD. Veckans avsnitt av Digitala Mediepodden gästas av Emma Lindgren som pratar "Employee Advocate Marketing".

Ämnen i artikeln:

Digitala Medie-podden

Damon Razazi, som vanligtvis jobbar som digitalstrateg på mediebyrå, nördar ner sig i det digitala medielandskapet i en uppskattad podd som ges ut i samarbete med Dagens Media.

Varje vecka avhandlas ett nytt ämne med en gäst som är expert inom just sitt område. Denna podd är för dig som är nyfiken på det digitala medielandskapet och som vill få en snabb inblick i olika ämnen som branschen diskuterar.

Veckans avsnitt av Digitala Mediepodden gästas av Emma Lindgren, kommunikationskonsult, och det diskuteras bland annat följande:

Är medarbetarna en av framtidens viktigaste och mest trovärdiga digitala marknadsföringskanaler?

Vad är "Employee Advocate Marketing"?

Varför bör fler företag arbeta strategiskt med att engagera medarbetarna till att aktivt föra varumärkets talan online?

Finns det några risker med att göra medarbetare till varumärkets digitala talespersoner?

Lyssna och prenumerera på avsnittet via iTunes här:  https://itun.es/se/mrZsab.c

Eller lyssna här:

 

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev