Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag21.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala mediepodden

"Hur Stockholmscentrerad är kommunikationsbranschen?"

Publicerad: 6 December 2016, 05:00
Uppdaterad: 6 December 2016, 07:08

Lita Nazar gästar veckans avsnitt av Digitala Medie-podden där det diskuteras det kommunikation i storstad vs landsort.

PODD. Veckans avsnitt av Digitala Medie-podden gästas av Lita Nazar på Mediekompaniet.


Ämnen i artikeln:

Digitala Medie-poddenMediekompaniet

Damon Razazi, som vanligtvis jobbar som digitalstrateg på mediebyrå, nördar ner sig i det digitala medielandskapet i en ny podd som ges ut i samarbete med Dagens Media.

Varje vecka avhandlas ett nytt ämne med en ny gäst som är expert inom sitt område. Denna podd är för dig som är nyfiken på det digitala medielandskapet och som vill få en snabb inblick i olika ämnen som branschen diskuterar.

I veckans avsnitt gästas podden av Lita Nazar, försäljningschef inom strategisk försäljning och analys på Mediekompaniet.

Lita Nazar och Damon Razazi pratar bland annat om slutsatser kring Mediekompaniets varumärkesrapport samt Mediekompaniets Konsumentrapport.

Finns det skillnader i hur varumärken uppfattas i landsort kontra storstad? Vad ska man tänka på när man kommunicerar i landsort. Hur bör man anpassa sin kommunikation? Vad gör man för misstag och vilka annonsörer gör det bra?

Lyssna och prenumerera på avsnittet via iTunes här: https://itun.es/se/mrZsab.c

Eller lyssna här:

 

Om Mediekompaniet:

Mediekompaniet paketerar, säljer och förmedlar kommunikationsytor mellan annonsör och deras målgrupper på den lokala marknaden. För sjätte året har man nu tagit fram en varumärkesrapport som undersöker hur väl varumärken inom olika branscher håller ihop över landet. Dessutom utför de en konsumentrapport som studerar köpresan och om den särskiljer sig i landsorten vs storstan.

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.