Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Digitala mediepodden

Här är säsongens alla avsnitt av Digitala Mediepodden

Publicerad: 13 Juli 2018, 09:38
Uppdaterad: 13 Juli 2018, 10:03

Damon Razazi intervjuar varje vecka en expert inom digitala medier. Foto: Janne Naess

PODD. Lyssna till avsnitten du missat och de du bara måste höra igen.


Ämnen i artikeln:

Digitala MediepoddenDamon Razazi

Digitala Mediepodden och poddens programledare Damon Razazi har tagit ett välförtjänt säsongsuppehåll.

Under året har hela 24 avsnitt publicerats och ämnen som framtidens marknadsförare, programmatik, e-sport och hur du maxar dina Youtube-samarbeten har berörts.

Lyssna till säsongens alla avsnitt här:

1. Misstagen som sänker företags konverteringar – med Googles konverteringsspecialist Lina Hansson2. Så maxar du dina Youtube-samarbeten – med youtubern Johan "Matgeek" Hedberg3. "Att slå algoritmerna är en katt- och råttalek" – med Erik Carlsson, chef för sociala medier på Aftonbladet4. Så drar du som annonsör nytta av e-sport – med Pontus Eskilsson från Twitch5. "Har vi glömt bort vikten av att bygga varumärke?" – med Nils Andersson Wimby, byråchef på Isobar6. "Prova nya format innan allt professionaliseras" – med Karin Winther från Winther Wonderland7. Så får du maximal effekt av displaykampanjer – med Björn Karlström på Bannerflow8. Så får du en ung publik engagerad i ditt varumärke – med Karolina Moberg, kommunikationschef på Viacom9. Konsten att bygga framtidens marknadsorganisation – med Klarnas CMO, David Sandström10. "IAB Sverige enar branschen" – med Daniel Weilar, ordförande för IAB Sverige11. "Täcker effekten upp kostnaden av programmatic?" – med programmaticexperten Maya Garkusha12. Riskerna med friktionsfria tjänster – med UX-designern Per Axbom13. "Förändringstempot en större omställning än digitaliseringen" – med John Eriksson på Curamando14. Sponsrat avsnitt: "Nytt sätt att mäta digitala kampanjer" – med Emelie Löfdahl på Tobii15. Sponsrat avsnitt: Så får du din reklam att bli underhållning – med Gabriel Kratschmer på Flarie16. Maxa snacket med Karin Zingmark – med rådgivaren Karin Zingmark17. Digitala spaningar från Kinas tech-scen – med Jacob Lovén, innovationschef på OMD18. Den kreativa marknadschefen – med Krister Karjalainen19. "Var och när gick det snett?" – med Fredrik Hallberg, managementkonsult på Kapero20. "Branschen är oförberedd inför GDPR" – med Anders Willstedt på teknikbolaget Conzentio21. Så arbetar Barncancerfonden i sina digitala kanaler – med Johnny Federley på Barncancerfonden22. Därför tar fler annonsörer hem sin Facebookannonsering – med AI-plattformen Zalsters vd, Albin Stööp23. Sponsrat avsnitt: Upplevelser och syftesdrivna kampanjer på centralstationer – med Jernhusen Media24. Han får startups att synas för fler – med före detta Unileverchefen Daniel Saberski

 


Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev