Här är säsongens alla avsnitt av Digitala Mediepodden

2018-07-13 11:38  
Damon Razazi intervjuar varje vecka en expert inom digitala medier. Foto: Janne Naess

PODD. Lyssna till avsnitten du missat och de du bara måste höra igen.

Digitala Mediepodden och poddens programledare Damon Razazi har tagit ett välförtjänt säsongsuppehåll.

Under året har hela 24 avsnitt publicerats och ämnen som framtidens marknadsförare, programmatik, e-sport och hur du maxar dina Youtube-samarbeten har berörts.

Lyssna till säsongens alla avsnitt här:

1. Misstagen som sänker företags konverteringar – med Googles konverteringsspecialist Lina Hansson
2. Så maxar du dina Youtube-samarbeten – med youtubern Johan "Matgeek" Hedberg
3. "Att slå algoritmerna är en katt- och råttalek" – med Erik Carlsson, chef för sociala medier på Aftonbladet
4. Så drar du som annonsör nytta av e-sport – med Pontus Eskilsson från Twitch
5. "Har vi glömt bort vikten av att bygga varumärke?" – med Nils Andersson Wimby, byråchef på Isobar
6. "Prova nya format innan allt professionaliseras" – med Karin Winther från Winther Wonderland
7. Så får du maximal effekt av displaykampanjer – med Björn Karlström på Bannerflow
8. Så får du en ung publik engagerad i ditt varumärke – med Karolina Moberg, kommunikationschef på Viacom
9. Konsten att bygga framtidens marknadsorganisation – med Klarnas CMO, David Sandström
10. "IAB Sverige enar branschen" – med Daniel Weilar, ordförande för IAB Sverige
11. "Täcker effekten upp kostnaden av programmatic?" – med programmaticexperten Maya Garkusha
12. Riskerna med friktionsfria tjänster – med UX-designern Per Axbom
13. "Förändringstempot en större omställning än digitaliseringen" – med John Eriksson på Curamando
14. Sponsrat avsnitt: "Nytt sätt att mäta digitala kampanjer" – med Emelie Löfdahl på Tobii
15. Sponsrat avsnitt: Så får du din reklam att bli underhållning – med Gabriel Kratschmer på Flarie
16. Maxa snacket med Karin Zingmark – med rådgivaren Karin Zingmark
17. Digitala spaningar från Kinas tech-scen – med Jacob Lovén, innovationschef på OMD
18. Den kreativa marknadschefen – med Krister Karjalainen
19. "Var och när gick det snett?" – med Fredrik Hallberg, managementkonsult på Kapero
20. "Branschen är oförberedd inför GDPR" – med Anders Willstedt på teknikbolaget Conzentio
21. Så arbetar Barncancerfonden i sina digitala kanaler – med Johnny Federley på Barncancerfonden
22. Därför tar fler annonsörer hem sin Facebookannonsering – med AI-plattformen Zalsters vd, Albin Stööp
23. Sponsrat avsnitt: Upplevelser och syftesdrivna kampanjer på centralstationer – med Jernhusen Media
24. Han får startups att synas för fler – med före detta Unileverchefen Daniel Saberski

 

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt