Gå direkt till textinnehållet

Här är säsongens alla avsnitt av Digitala Mediepodden

Damon Razazi intervjuar varje vecka en expert inom digitala medier. Foto: Janne Naess

PODD. Lyssna till avsnitten du missat och de du bara måste höra igen.

Digitala Mediepodden och poddens programledare Damon Razazi har tagit ett välförtjänt säsongsuppehåll.

Under året har hela 24 avsnitt publicerats och ämnen som framtidens marknadsförare, programmatik, e-sport och hur du maxar dina Youtube-samarbeten har berörts.

Lyssna till säsongens alla avsnitt här:

1. Misstagen som sänker företags konverteringar – med Googles konverteringsspecialist Lina Hansson2. Så maxar du dina Youtube-samarbeten – med youtubern Johan "Matgeek" Hedberg3. "Att slå algoritmerna är en katt- och råttalek" – med Erik Carlsson, chef för sociala medier på Aftonbladet4. Så drar du som annonsör nytta av e-sport – med Pontus Eskilsson från Twitch5. "Har vi glömt bort vikten av att bygga varumärke?" – med Nils Andersson Wimby, byråchef på Isobar6. "Prova nya format innan allt professionaliseras" – med Karin Winther från Winther Wonderland7. Så får du maximal effekt av displaykampanjer – med Björn Karlström på Bannerflow8. Så får du en ung publik engagerad i ditt varumärke – med Karolina Moberg, kommunikationschef på Viacom9. Konsten att bygga framtidens marknadsorganisation – med Klarnas CMO, David Sandström10. "IAB Sverige enar branschen" – med Daniel Weilar, ordförande för IAB Sverige11. "Täcker effekten upp kostnaden av programmatic?" – med programmaticexperten Maya Garkusha12. Riskerna med friktionsfria tjänster – med UX-designern Per Axbom13. "Förändringstempot en större omställning än digitaliseringen" – med John Eriksson på Curamando14. Sponsrat avsnitt: "Nytt sätt att mäta digitala kampanjer" – med Emelie Löfdahl på Tobii15. Sponsrat avsnitt: Så får du din reklam att bli underhållning – med Gabriel Kratschmer på Flarie16. Maxa snacket med Karin Zingmark – med rådgivaren Karin Zingmark17. Digitala spaningar från Kinas tech-scen – med Jacob Lovén, innovationschef på OMD18. Den kreativa marknadschefen – med Krister Karjalainen19. "Var och när gick det snett?" – med Fredrik Hallberg, managementkonsult på Kapero20. "Branschen är oförberedd inför GDPR" – med Anders Willstedt på teknikbolaget Conzentio21. Så arbetar Barncancerfonden i sina digitala kanaler – med Johnny Federley på Barncancerfonden22. Därför tar fler annonsörer hem sin Facebookannonsering – med AI-plattformen Zalsters vd, Albin Stööp23. Sponsrat avsnitt: Upplevelser och syftesdrivna kampanjer på centralstationer – med Jernhusen Media24. Han får startups att synas för fler – med före detta Unileverchefen Daniel Saberski

 

Publicerad 2018-07-13 09.38Uppdaterad 2018-07-13 10.03

Dela artikeln: