Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Digitala mediepodden

Han får startups att synas för fler

Publicerad: 19 Juni 2018, 04:00
Uppdaterad: 19 Juni 2018, 06:18

Daniel Saberski gästar säsongens sista Digitala Mediepodden.

PODD. Lyssna till säsongens sista avsnitt av Digitala Mediepodden som gästas av före detta Unileverchefen Daniel Saberski.


Ämnen i artikeln:

UnileverDigitala Mediepodden

Digitala Mediepodden görs av Damon Razazi tillsammans med Dagens Media. Digitala Mediepodden är för dig som är intresserad av att lära dig mer om digital marknadsföring, medier och digital transformering. Podcasten släpps med ny gäst och ämne varje tisdag.  

Med lång erfarenhet av awareness marketing som bland annat nordisk mediechef på Unilever, startade Daniel Saberski förra sommaren bolaget Launchit för att hjälpa start ups att växla upp genom att synas för fler. Från tidiga adoptörer med högt intresse till en massmarknad som inte vet att du finns.

I veckans avsnitt gräver vi ner oss i frågor som många startups ställer sig. Hur gör man när man inte längre får effekt på sina investeringar i det mer konverteringsdrivna performance marketing? När ska man synas var till vem och vad får det kosta?

När man börjar tala till fler på marknaden bör man säkra stegen från det mer funktionella till det mer emotionella. För många en ganska stor kommunikativ utmaning. Vad står varumärket för egentligen och hur vill man uppfattas?

Podcasten hittar du på:

Acast:  https://www.acast.com/digitalamedierpoddenItunes:  https://itunes.apple.com/se/podcast/digitala-medie-podden/id1078670412?mt=2


Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev