Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Digitala mediepodden

"Förändringstempot en större omställning än digitaliseringen"

Publicerad: 3 April 2018, 04:00
Uppdaterad: 3 April 2018, 07:00

John Eriksson från Curamando gästar veckans avsnitt av Digitala Mediepodden.

PODD. John Eriksson, senior growth expert på Curamando, gästar veckans avsnitt av Digitala Mediepodden.


Ämnen i artikeln:

CuramandoDamon Razazi

Digitala Mediepodden görs av Damon Razazi tillsammans med Dagens Media. Digitala Mediepodden är för dig som är intresserad av att lära dig mer om digital marknadsföring, medier och digital transformering. Podcasten släpps med ny gäst och ämne varje tisdag.

I veckans avsnitt pratar vi om företagens digitala ångest och om att förändringstempot i sig är en större omställning än digitaliseringen. John Eriksson berättar lite om hur ett klassiskt konsult-gig kan se ut och ger exempel på hur man via ett agilt "proof of concept" kan öka förändringstempot.

Vi grottar också ner oss i tester av bannerkampanjer och godkännandeprocesser för material. I slutet tar vi också upp den viktiga diskussionen om att kortsiktiga aktiviteter som är lätta att mäta tenderar att överprioriteras på bekostnad av långsiktig effekt.

Podcasten hittar du på:

Acast:  https://www.acast.com/digitalamedierpoddenItunes:  https://itunes.apple.com/se/podcast/digitala-medie-podden/id1078670412?mt=2

 


Ämnen i artikeln:

CuramandoDamon Razazi

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev