Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Digitala mediepodden

"Displaymarknaden är död om tre år"

PODD. Veckans avsnitt av Digitala Medie-podden gästas av Fredrik Strömberg, medgrundare och produktchef på Kit, som pratar om varför situationen för display ser ut som den gör.


Publicerad: 25 Oktober 2016, 06:10
Uppdaterad: 25 Oktober 2016, 06:58

Ämnen i artikeln:

Digitala Medie-poddenKit

Damon Razazi, som vanligtvis jobbar som digitalstrateg på mediebyrå, nördar ner sig i det digitala medielandskapet i en ny podd som ges ut i samarbete med Dagens Media.

Varje vecka avhandlas ett nytt ämne med en ny gäst som är expert inom sitt område. Denna podd är för dig som är nyfiken på det digitala medielandskapet och som vill få en snabb inblick i olika ämnen som branschen diskuterar.

I veckans avsnitt gästas podden av Fredrik Strömberg , produktchef och medgrundare på KIT.

I avsnittet pratas det historieberättande, annonsering och blomsterbud. Vilka mediehus kommer lyckas? Varför ser situationen ut som den gör med display och vems fel är det? Vad ska mediehusen satsa på istället?

 

Ämnen i artikeln:

Digitala Medie-poddenKit

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.