Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Digitala mediepodden

Digitala Mediepodden är tillbaka

PODD. Bodil Sidén från Uber Sverige gästar säsongens första avsnitt av Digitala Mediepodden.


Publicerad: 17 Oktober 2017, 06:06
Uppdaterad: 17 Oktober 2017, 06:15

Ämnen i artikeln:

UberDigitala Mediepodden

Bodil Sidén, kommunikationsansvarig på Uber i Sverige, gästar säsongens allra första avsnitt. Foto: Alexander Donka

Den populära podden som görs av Damon Razazi tillsammans med Dagens Media är tillbaka för en ny säsong.

Damon Razazi jobbar idag i mediebyrånätverket Omnicom och Digitala Mediepodden är för dig som är intresserad av att lära dig mer om digital marknadsföring och medier. Den nya säsongen kommer avhandla allt från framgångsrika digitala varumärken till digitala medier och trender.

Varje vecka gästar en ny person podden som släpps varje tisdag.  

I säsongens första avsnitt gästar Bodil Sidén kommunikationsansvarig för Uber Sverige.

Vi diskuterar hur Uber nådde 600 000 användare i Sverige, vad "Uber Magic" betyder, vad skillnaden mellan Uber Eats och dess konkurrenter egentligen är, olika varumärkessamarbeten som har gjorts i Sverige och vad för nya satsningar som är på gång i Sverige.

Podcasten hittar du på 

Acast:  https://www.acast.com/digitalamedierpodden

Itunes:  https://itunes.apple.com/se/podcast/digitala-medie-podden/id1078670412?mt=2

Eller direkt i din webbläsare:

 

Ämnen i artikeln:

UberDigitala Mediepodden

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.