Digitala Mediepodden är tillbaka

Bodil Sidén, kommunikationsansvarig på Uber i Sverige, gästar säsongens allra första avsnitt. Foto: Alexander Donka

PODD. Bodil Sidén från Uber Sverige gästar säsongens första avsnitt av Digitala Mediepodden.

Den populära podden som görs av Damon Razazi tillsammans med Dagens Media är tillbaka för en ny säsong.

Damon Razazi jobbar idag i mediebyrånätverket Omnicom och Digitala Mediepodden är för dig som är intresserad av att lära dig mer om digital marknadsföring och medier. Den nya säsongen kommer avhandla allt från framgångsrika digitala varumärken till digitala medier och trender.

Varje vecka gästar en ny person podden som släpps varje tisdag.  

I säsongens första avsnitt gästar Bodil Sidén kommunikationsansvarig för Uber Sverige.

Vi diskuterar hur Uber nådde 600 000 användare i Sverige, vad "Uber Magic" betyder, vad skillnaden mellan Uber Eats och dess konkurrenter egentligen är, olika varumärkessamarbeten som har gjorts i Sverige och vad för nya satsningar som är på gång i Sverige.

Podcasten hittar du på 

Eller direkt i din webbläsare:

 

Publicerad 2017-10-17 06.06Uppdaterad 2017-10-17 06.15

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: