Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Digitala mediepodden

"Därför känner annonsörer stress inför Programmatic"

PODD. Magnus Johansson på Rocketfuel är veckans gäst i Digitala Medie-podden.


Publicerad: 15 November 2016, 07:26
Uppdaterad: 15 November 2016, 14:12

Ämnen i artikeln:

Digitala Medie-poddenMindshare

Damon Razazi, som vanligtvis jobbar som digitalstrateg på mediebyrå, nördar ner sig i det digitala medielandskapet i en ny podd som ges ut i samarbete med Dagens Media. Varje vecka avhandlas ett nytt ämne med en ny gäst som är expert inom sitt område.

Denna podd är för dig som är nyfiken på det digitala medielandskapet och som vill få en snabb inblick i olika ämnen som branschen diskuterar.

I veckans avsnitt, där det tas tempen på programmatic 2016, gästas podden av Magnus Johansson Country Manager på Rocketfuel.

Annonsörer känner sig stressade över Programmatic, vad beror det på? Vilka annonsörer gör det bra och vilka vanliga misstag gör annonsörer?

Detta och mycket annat benas ut under en halvtimmes mediespaning.

Lyssna och prenumerera på avsnittet via  iTunes här:  https://itun.es/se/mrZsab.c

Eller lyssna här:

 

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.