Debatt
Visual Arts marknadschef: ”Framtidens digitala ytor är fler men mindre”
Framtiden har inga fasta format, men de digitala ytorna kommer att vara fler men mindre. Det skriver Monika Lindquist, marknadschef på Visual Art, och konstaterar att LED-tekniken fortsätter att stå i centrum vilket bland annat kräver smartare kreatörer.
Publicerad: 20 juni 2022, 08:34
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
Storleken spelar roll, men formen är ännu viktigare, skriver Monika Lindquist, marknadschef på Visual Art. Foto: Staffan Eliasson
Ämnen i artikeln:
Visual ArtI många har år har LED varit den självklara lösningen när det ska till en stor och synlig digital lösning. Om vi säger New York och Times Square, visualiserar många
Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto
Skapa kontoHar du redan ett konto? Logga in
Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Ämnen i artikeln:
Visual Art