Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Visual Arts marknadschef: ”Framtidens digitala ytor är fler men mindre”

Framtiden har inga fasta format, men de digitala ytorna kommer att vara fler men mindre. Det skriver Monika Lindquist, marknadschef på Visual Art, och konstaterar att LED-tekniken fortsätter att stå i centrum vilket bland annat kräver smartare kreatörer.

Publicerad: 20 juni 2022, 08:34

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Storleken spelar roll, men formen är ännu viktigare, skriver Monika Lindquist, marknadschef på Visual Art.

Foto: Staffan Eliasson


Ämnen i artikeln:

Visual ArtNyheter

I många har år har LED varit den självklara lösningen när det ska till en stor och synlig digital lösning. Om vi säger New York och Times Square, visualiserar många

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Visual ArtNyheter

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev