Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

”Viacom och CBS-affären visar vikten av OTT”

Publicerad: 22 augusti 2019, 12:06

Ooyalas marknadschef Bea Alonso.

Att amerikanska Viacom och CBS återigen går ihop är visar att OTT blir allt viktigare för såväl medieföretag och publik. Det skriver Bea Alonso, marknadschef på Ooyala, i en analys av affären.


Ämnen i artikeln:

CBS

Sammanslagningen mellan Viacom och CBS är ett tecken på den blomstrande OTT-era vi befinner oss i. De båda företagen blir ytterligare en spelare i mängden som skapar en ledande, global

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

CBS

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev