Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

”Vi måste prata brand suitability i kristider”

Kontext är avgörande när det kommer till varumärkens annonsering i sociala medier, det gäller också i kristider. Channel Factorys Robert Björk förklarar varför.

Publicerad: 2 maj 2022, 13:19

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Robert Björk, managing director på Channel Factory.


Ämnen i artikeln:

YoutubeNyheter

För dig som annonsör råder det ingen tvekan om att sociala medier erbjuder stora möjligheter när det kommer till att nå ut med budskap. Framförallt videoannonsering är ett utmärkt sätt

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

YoutubeNyheter

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev