Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

”Vem bär ansvaret för brand safety?”

Publicerad: 23 maj 2019, 07:14

Alexander Lydecker är chief commercial officer på Bonnier News.

Foto: Press

Jakten på räckvidd i målgrupper som överger linjär-tv har inneburit att annonsörer i vissa fall gjort avkall på brand safety. Ett avkall som inte har varit nödvändigt, skriver Alexander Lydecker, CCO på Bonnier News.


Ämnen i artikeln:

Alexander LydeckerBonnier News SalesBonnier News

Under de senaste veckorna har det blivit tydligt att det gör skillnad var din reklamfilm syns. Den pågåenden debatten är dock inget nytt på något sätt. För bara två år

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev