Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

”Vad får egentligen utomhus-annonsörerna för sina pengar?”

Publicerad: 15 maj 2019, 09:03

”Eftersom det här har varit en följetong under flera år väljer vi nu att lyfta de här frågorna bredare”, säger Lotta Waldemar som är head of print på Starcom.

”När det kommer till transparens och leverans har utomhusaktörerna en bit kvar för att få ökat förtroende från annonsörer och mediebyråer”, det menar Starcoms Lotta Waldemar i en debattartikel.

Ämnen i artikeln:

StarcomClear ChannelJCDecaux

Digitala utomhusskärmar ökar lavinartat och har under de senaste nio åren ökat etableringen med cirka 1 200 procent. 

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev