Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Urban Hilding: ”Reklam är mycket mer än marknadsföring”

Hur mycket världen än förändras anpassar vi människor oss till en ny vardag – och det gör också vår kommunikation. Därför blir reklam nu så mycket mer än marknadsföring, skriver Hears vd Urban Hilding.

Publicerad: 14 april 2020, 06:09

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Den reklam som just nu görs är en påminnelse om att företag och varumärkens skapas av människor som kämpar, skriver Hears vd Urban Hilding.


Ämnen i artikeln:

HearUrban Hilding

I dag befinner vi oss i en väldigt speciell tid, en tid då vi alla sätts på prov, som människor individuellt, familjer, föräldrar, barn, företagare, ledare och politiker. När våra

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

HearUrban Hilding

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev