tisdag31 januari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Tre prioriteringar för marknadschefen 2022

Publicerad: 14 januari 2022, 06:52

Frippe Stenberg och John Eriksson på Autopista tipsar om tre olika prioriteringar för att ta kommandot över marknadsföringsrollen.

Marknadschefer får ett allt snävare ansvarsområde och tappar mark. Här är Frippe Stenberg och John Erikssons tips för att ta tillbaka taktpinnen.

Ämnen i artikeln:

Frippe Stenberg

I vår vardag möter vi CEO och CMO på många företag. Trenden är tydlig: CMO tappar inflytande till digitalchef, kommersiell chef och andra roller. För att tidigare ha setts som

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev