Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Sveriges Annonsörer: ”Alltid effekten som står i fokus”

Annonsörer väljer att investera där de ser att de får önskad effekt, inte för att upprätthålla någon annans verksamhet – hur viktig den än är, skriver Sveriges Annonsörer i ett svar på Alexander Lydeckers replik.

Publicerad: 6 april 2020, 12:22

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

I det pågående krisläget blir det extra viktigt att se över såväl budskap och tonalitet som kontext, skriver Sveriges Annonsörer.

Foto: Janne Næss


Detta är en replik på repliken ”Sveriges Annonsörer bör tänka om i sin rådgivning”.

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev