Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Svar till Lotta Waldemar: ”Vi vet exakt var kontakterna levererades”

Publicerad: 16 maj 2019, 06:01

Cecila Claesson, försäljningsdirektör på JCDecaux, svarar på Lotta Waldemars debattinlägg på Dagens Media.

”Vi är och har alltid varit 100 procent transparenta”. Cecilia Claesson, försäljningsdirektör på JCDecaux, bemöter kritiken i Lotta Waldemars debattartikel i Dagens Media.


Ämnen i artikeln:

JCDecauxClear ChannelStarcomUtomhusUtomhusreklam

Lotta Waldemar frågar sig, i sin debattartikel i Dagens Media (publicerat onsdag 15 maj, reds anmärkning), vad utomhus-annonsörerna egentligen får för sina pengar, och syftar på bristande transparens från

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev