Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

”Stanna inte av för att konkurrenterna gör det”

”Att som varumärke vara tyst under kristider kan bli en dyr historia”, skriver experter på Dentsu data labs och ger handfasta tips på hur annonsörer kan agera i pågående coronakris.

Publicerad: 30 mars 2020, 13:00

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

”Befintliga kunder är oftast billigare att nå”, skriver Dentsu data labs.


Ämnen i artikeln:

CoronavirusetDentsu Data Labs

Runt i vår omvärld pågår en stor pandemi som ännu inte nått sin kulmen. Många människor och länder drabbas svårt och så även många företag. Det är framför allt i

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev