Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

SoMe-strategin är död – länge leve SoMe-strategin!

Publicerad: 13 oktober 2022, 05:38

Primes Hanna Clason, head of activation and reputation och Lisa Ström, head of planning and strategy, skriver om vad marknadsförare kan lära av ”Svenskarna och internet”.

Årets upplaga av ”Svenskarna och internet” ger oss nycklar till en mer effektiv digital strategi under kommande lågkonjunktur. Primes Hanna Clason, head of activation and reputation och Lisa Ström, head of planning and strategy, ser en digital verklighet som mer än någonsin ställer krav på målgruppsinsikter och kanalval, men som också öppnar för kreativitet och flexibilitet.

Ämnen i artikeln:

Toppnyheter förmiddagSvenskarna och internetPrime PR

Årets upplaga av ”Svenskarna och internet” bjuder på flera intressanta insikter. 

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev