Debatt
Slutet för tredjepartscookies är inte slutet, utan början på något nytt
Tredjepartscookie-döden är oundviklig. Därför måste företagen införa en långsiktig och genomförbar förstapartsstrategi för att upprätthålla och stärka sitt varumärkes relevans i den nya integritetscentrerade vardagen.
Publicerad: 8 mars 2022, 06:45
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
Jenni Strand, Sverigechef Adform,
Foto: Eugenijus 'giena' Barzdzius
Under de fem senaste åren har regeringar runtom i världen implementerat en lång rad av nya och strängare lagar kring integritet. Det som började med GDPR har senare vuxit till
Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto
Skapa kontoHar du redan ett konto? Logga in
Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg