Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Slutet för tredjepartscookies är inte slutet, utan början på något nytt

Tredjepartscookie-döden är oundviklig. Därför måste företagen införa en långsiktig och genomförbar förstapartsstrategi för att upprätthålla och stärka sitt varumärkes relevans i den nya integritetscentrerade vardagen.

Publicerad: 8 mars 2022, 06:45

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Jenni Strand, Sverigechef Adform,

Foto: Eugenijus 'giena' Barzdzius


Ämnen i artikeln:

AdformNyheter

Under de fem senaste åren har regeringar runtom i världen implementerat en lång rad av nya och strängare lagar kring integritet. Det som började med GDPR har senare vuxit till

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

AdformNyheter

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev