Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Sesamy: Styckeförsäljning ett viktigt komplement till prenumerationen

Trots ökande användarintäkter är prenumerationsmodellen inte heltäckande – varken kommersiellt eller ur ett konsumentperspektiv, skriver Joachim Keller, Head of News & Magazines på Sesamy.

Publicerad: 11 april 2022, 12:34

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

I den ständigt pågående striden om mediekonsumentens tid har nyhetsmedierna inte råd att fokusera på en enda och allenarådande affärsmodell, skriver Joachim Keller, Head of News & Magazines på Sesamy.

Foto: Sesamy


Ämnen i artikeln:

Sesamy

Svenskarnas intresse för att läsa och betala för digitala nyheter har ökat kraftigt. Samtidigt har nyhetsmedierna blivit bättre – och fortsätter att bli bättre – på att både få in

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Sesamy

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev