Debatt
Sesamy: Styckeförsäljning ett viktigt komplement till prenumerationen
Trots ökande användarintäkter är prenumerationsmodellen inte heltäckande – varken kommersiellt eller ur ett konsumentperspektiv, skriver Joachim Keller, Head of News & Magazines på Sesamy.
Publicerad: 11 april 2022, 12:34
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
I den ständigt pågående striden om mediekonsumentens tid har nyhetsmedierna inte råd att fokusera på en enda och allenarådande affärsmodell, skriver Joachim Keller, Head of News & Magazines på Sesamy.
Foto: Sesamy
Ämnen i artikeln:
SesamySvenskarnas intresse för att läsa och betala för digitala nyheter har ökat kraftigt. Samtidigt har nyhetsmedierna blivit bättre – och fortsätter att bli bättre – på att både få in
Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto
Skapa kontoHar du redan ett konto? Logga in
Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Ämnen i artikeln:
Sesamy