Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Schibsteds och Bonniers uppmaning till annonsörer: Fokusera på svenska medier

I en tid då samhället ställs på sin spets uppmuntrar Schibsted och Bonnier i ett öppet brev gemensamt alla annonsörer att göra en bedömning om de investeringar de nu gör kan flyttas till svenska redaktionella medier.

Publicerad: 23 mars 2020, 07:17

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

I ett öppet brev varnar Schibsted Marketing Services CEO Joakim Flodin och Alexander Lydecker, COO på Bonnier News, för att intäkterna för de svenska kommersiella medierna kommer att pressas hårt under de kommande månaderna och annonsintäkterna påverkas


Ämnen i artikeln:

Coronaviruset

Kära kunder och samarbetspartners!

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Coronaviruset

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev