Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Salesforce: Det kan marknadsförare vänta sig 2020


Under 2020 kommer allt fler att jobba med att förenkla tekniklösningar, för att få en bättre helhetsbild av sina kunder. AI och nya yrkesroller spelar en stor roll i den processen, skriver Patrick Stokes på mjukvarujätten Salesforce.

Publicerad: 30 januari 2020, 12:24

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Patrick Stokes, vice vd Salesforce Shared Services Platform, tror att upplevelser, AI och nya yrkesroller kommar att prägla det nya året.


Ämnen i artikeln:

SalesforcePatrick Stokes

Med kunden i fokus gäller det att balansera ny teknik med kompetensutveckling och transparens för ett framgångsrikt 2020. Här är en sammanfattning om varför vi på Salesforce tror att dessa

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

SalesforcePatrick Stokes

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev