Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Så undviker du ett obehagligt uppvaknande i en cookie-lös värld

Debatten om hur marknadsföringen bör se ut i en cookie-lös värld har intensifierats. Men allt för ofta saknas just marknadsförarna i diskussionen, skriver David Lincoln Blom, COO & Partner på Ctrl Digital.

Publicerad: 8 december 2020, 12:16

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Marknadsförare behöver hitta andra sätt att arbeta med cookies – och det behövs teknisk expertis, skriver David Lincoln Blom, COO och partner på Ctrl Digital.

Foto: Ctrl Digital / Getty images


Ämnen i artikeln:

Cookies

Det pågår flera diskussioner om marknadsföring i en cookie-lös värld just nu, och om hur digitala marknadsföringsaktiviteter kommer att behöva förändras fundamentalt inom en snar framtid. Är du som är

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Cookies

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev