Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

”Så kan varumärken nyttja potentialen i CTV”

Kontext, inkluderingslistor och kreativitet. Det är nyckeln till att lyckas med annonsering via CTV, connected tv, menar Robert Björk, managing director på Channel Factory, som jobbar med annonsering på Youtube.

Publicerad: 22 september 2022, 05:45

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Robert Björk, managing director på Channel Factory, ger tre nycklar till att lyckas med CTV-annonsering.


Ämnen i artikeln:

YoutubeStreamingToppnyheter förmiddag

Det fanns en tid då akronymen CTV kändes främmande och de flesta av oss undrade vad ”C” stod för. Mer än halvvägs in i 2022, med ett decennium av digital

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev