onsdag8 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Så kan du lära känna dina kunder utan cookies

Googles utfasning av tredjepartscookies innebär en stor omställning för digital marknadsföring. Det måste till nya grepp för att engagera kunder, bygga relationer och driva tillväxt i trafik och affärer. Det skriver Andreas Kolleger på grafdatabasen Neo4j.

Publicerad: 24 januari 2023, 06:34

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Andreas Kolleger, produktchef för utvecklarverktyg på Neo4j, skriver att grafdatabaser kan bli en central del i marknadsförarens verktygslåda när tredjepartscookies inte längre finns tillgängliga.


Ämnen i artikeln:

CookiesNyheter

För digitala marknadsförare och annonsörer är cookies sedan länge ett måste. De används för att samla in användardata, följa besökare på sajten, rikta annonser mot specifika målgrupper eller för att

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

CookiesNyheter

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev