Debatt
”Så förändras annonsmarknaden 2022 – här är trenderna att hålla koll på”
Publicerad: 2 december 2021, 09:47
Peo Persson, medgrundare och produktchef på det DanAds, blickar mot annonsmarknaden 2022.
Foto: Privat
Fler verksamheter än någonsin ställer om i sviterna av pandemin och kontakten till kunderna blir allt mer digital. Här presenterar DanAds grundare Peo Persson fem trender som kommer att förändra annonsmarknaden 2022.
Det råder inga tvivel om att 2021, liksom 2020, har varit ett speciellt år. Pandemin, och de förändringar den medfört, är här för att stanna. Effekterna på ekonomin och annonsmarknaden
Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto
Skapa kontoHar du redan ett konto? Logga in
Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg