Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Så effektiviserar du annonseringen med fler retargetingaktörer

Publicerad: 10 juni 2019, 09:20

Foto: Pixabay

Att användandet av flera retargeting-aktörer samtidigt skulle leda till högre kostnader och sämre resultat är en myt, skriver Karolina Klijer, business development manager, på RTB House.


Ämnen i artikeln:

RetargetingRTB

Med digitaliseringens frammarsch är effektivitet och prestanda de viktigaste aspekterna för de flesta marknadsförare. Då e-handeln gjort det möjligt att shoppa var som helst och när som helst slåss de

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

RetargetingRTB

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev