Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Så bör du agera i din prenumerationsaffär under oroliga tider

Prenumerationsmodellen är väl anpassad till oroliga tider. Det menar experten Anton Paulsson – som ger sina råd kring hur företag som använder prenumerationer nu bör agera.

Publicerad: 16 mars 2022, 08:53

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Anton Paulsson har en bakgrund från Egmont och Bonnier, senast i rollen som produktägare på DN och innan dess ansvarig för DN:s affärsutveckling. I dag arbetar han på Recuro, som specialiserar sig på publicisters prenumerationsaffärer.


Ämnen i artikeln:

RecuroPrenumerationer

I Ukrainakrigets skugga, med fallande börser, stigande inflation och en möjlig ekonomisk recession runt nästa hörn vandrar vi nu (om möjligt) mot än mer oroliga tider än vi befann oss

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

RecuroPrenumerationer

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev