Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Så analyserar du dina digitala kampanjer rätt

Genom att göra analysen rätt kan du använda budgeten för digital annonsering betydligt mer effektivt, skriver Staffan Hultén – och delar med sig av praktiska verktyg.

Publicerad: 21 oktober 2019, 11:26

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Staffan Hultén, grundare och vd på RAM (Research and analysis of media) delar med sig av sina tips på hur man analyserar sina digitala kampanjer rätt.


Ämnen i artikeln:

RAM

När det kommer till digital annonsering är det inte ovanligt att man använder budgeten på ett ineffektivt sätt. Många tycker det är invecklat att mäta och analysera och saknar därför

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

RAM

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev