Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Replik: ”Gör oss bedrövade å Schulmans kunders vägnar”

UPPDATERAD. Basala fakta saknas i Calle Schulmans debattinlägg om mediebyråbranschen. Det skriver mediebyrårådgivarna Oskar Zander och Anna Krogh Hansen, i en replik.

Publicerad: 21 oktober 2019, 06:11

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Om man bemödar sig med att mäta effekten av den reklam man producerat och distribuerat i media åt ett varumärke, då är det tydligt att tv fortfarande har en avgörande roll i mediemixen, skriver Oskar Zander och Anna Krogh Hansen i en replik till Calle Schulman.


Ämnen i artikeln:

IUMCalle Schulman

Det första som slår oss när vi läser Calle Schulmans text, förutom att vi inte förstår var han köper sina avokados, är hur okunnig han verkar vara om den

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

IUMCalle Schulman

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev