Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

"Rätt använd fungerar insikter av data som olja"

Publicerad: 30 oktober 2018, 14:47

Jan Ringsø, Strateg Datadriven kommunikation, Reaktion

Rätt använd datadriven marknadsföring är inget problem, utan lösningen för de företag som vill vara framgångsrika både idag och i framtiden. Det skriver Jan Ringsjø på Reaktion.


I artikeln i Dagens Media 19/10 läser jag om ”problemet” med datadriven marknadsföring. Det riktiga problemet är dock att artikeln i sig innehåller en rad felaktigheter:

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev