söndag29 januari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

RAM: Låt print få de resurser och den kompetensnivå som mediet förtjänar

Varför är så många villiga att använda slaktmasken på ett av våra mer effektiva medier, print? Kanske är prisbilden fel, eller så saknas affinitet i intressanta målgrupper. Men det har knappast att göra med reklameffekten, skriver RAM:s vd Staffan Hultén.

Publicerad: 20 januari 2023, 08:51

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Staffan Hultén, vd och grundare på RAM Group, kommenterar Johanna Alankos debattare och det faktum att tidskrifterna och morgonpressen får en förhållandevis liten del av annonskakan.


Ämnen i artikeln:

RAMNyheter

Med erfarenhet från tiotusentals effektmätningar i Norden är det svårt att inte hålla med Johanna Alanko i hennes grundläggande resonemang här i Dagens Media att print sannolikt förtjänar en

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

RAMNyheter

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev