Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Playads uppmaning: ”Dags att annonsera svenskt”

Lästrycket hos den svenska dagspressen har knappast varit större än det vi sett de senaste veckorna. Ändå fortsätter tidningsföretagen att tappa annonsintäkter till de stora jättarna som Facebook och Google. Det är dags att svenska annonsörer börjar förstå vikten av att annonsera svenskt, skriver Mats Ståhl, vd på Playad Sverige.

Publicerad: 19 mars 2020, 12:58

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Mats Ståhl är vd på Playad.


Ämnen i artikeln:

PlayadCoronaviruset

Vi på Playad tillhandahåller en videoplattform som används av flera av Sveriges största tidningshus som NTM, Gota Media, Mitt i och NWT för att nämna några. De senaste veckorna har

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

PlayadCoronaviruset

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev