Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Outdoor Impact: ”Universitetsmedia-gruppen vill positionera sig som tekniskt ledande”

Publicerad: 17 maj 2019, 14:26

Carl Wåreus, styrelseordförande i Outdoor Impact.

”Vi förstår att Universitetsmedia-gruppen är stolta över sina ytor”, skriver Outdoor Impacts styrelse i en replik till Robert Bryhn, vd på Universitetsmedia-gruppen, som i ett tidigare debattinlägg riktade skarp kritik mot Outdoor Impacts digitala mätningar.


Ämnen i artikeln:

JCDecauxClear ChannelOutdoor Impact

Vi, Outdoor Impacts styrelsen, har med intresse följt debatten i Dagens Media om transparens och jämförbarhet i utomhusreklamen. Den välkomnar vi. Det är precis för att komma tillrätta med

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev