Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Linnéa Kihlström: Orolig för hur du ska nå framtidens mediekonsumenter? Se hit!

Dagens barn och unga är både snabbrörliga och kräsna. Som mediehus och annonsör måste du hänga med för att ha en chans att nå dem. Vill du ha ett försprång? Missa inte vår temavecka om framtidens mediekonsumenter som drar i gång på måndag.

Publicerad: 16 november 2021, 06:25

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Pengarna från publiken är i dag viktigare än på långe. Om inte mediehusen lyckas förstå den nya generationen och fånga deras intresse kan de med andra ord behöva hitta andra intäktsvägar på sikt, skriver Dagens Medias chefredaktör Linnéa Kihlström.

Foto: Gabriel Liljevall


Ämnen i artikeln:

Digitala temaveckorTema: Framtidens mediekonsumenter

Som flitig tv-tittare minns jag oron jag kände som liten när familjen var bortbjuden på middag. Särskilt på helgkvällar. Vilka kanaler har de? ”Blåsningen” går ju i TV3. Tänk om

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Linnéa Kihlström

Chefredaktör och ansvarig utgivare

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev