Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

OMD:s Patrik Stenberg: ”Sätt användaren i centrum, igen”

I jakten på att uppnå försäljningsresultat, krossa KPI:er och ta fram dom häftigaste formaten har vi alla blivit fartblinda. Stanna upp och ställ er själva frågan – vad vill användaren ha? Det skriver OMD:s Patrik Stenberg.

Publicerad: 22 juni 2020, 06:19

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Patrik Stenberg, business intelligence director på OMD.


Ämnen i artikeln:

OMD

I februari började det lite panikartat att bubbla i branschpress, forum, paneler och på olika event, nu var det dags! Google hade precis gått ut med nyheten att man i

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

OMD

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev