måndag30 januari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Meltwater: ”Därför ska marknadsförare prioritera social shopping 2022”

Pandemin fortsätter boosta utvecklingen av social shopping, och under 2022 blir det tveklöst en av de viktigaste marknadsföringstrenderna att ha koll på. Meltwaters Frida Fors Wallsbeck förklarar varför.

Publicerad: 10 januari 2022, 06:23

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

2022 kan bli året då sociala medier skiftar från kommunikationskanal till försäljningskanal, menar Meltwaters marknadschef Frida Fors Wallsbeck.


Ämnen i artikeln:

Meltwatersociala mediere-handel

Begreppet social shopping, eller social e-handel, sägs ha lanserats av Yahoo! redan 2005. Men det är först de senaste åren vi sett utvecklingen ta fart på riktigt, med appar som

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev