måndag27 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Martin Schori: Mediehusens framtida intäktsstrategier behöver vara flera

REPLIK. Framtidens mediesajter är kanske varken 100 procent öppna eller stängda – utan både och. Det skriver Aftonbladets Martin Schori i ett svar till Kenneth Danielsson, och konstaterar att Aftonbladet – precis som flera andra mediehus – laborerar med en rad olika lösningar.

Publicerad: 6 maj 2022, 05:36

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Foto: Schibsted


Ämnen i artikeln:

AftonbladetIABDagspressToppnyheter förmiddag

Det här är en replik på ”IAB Sverige: Jakten på digitala prenumeranter kan bli ett hot mot demokratin”.

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Martin Schori

Biträdande redaktionschef och stf ansvarig utgivare för Aftonbladet.

martin.schori@schibsted.com

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev