Debatt
Martin Schori: Mediehusens framtida intäktsstrategier behöver vara flera
REPLIK. Framtidens mediesajter är kanske varken 100 procent öppna eller stängda – utan både och. Det skriver Aftonbladets Martin Schori i ett svar till Kenneth Danielsson, och konstaterar att Aftonbladet – precis som flera andra mediehus – laborerar med en rad olika lösningar.
Publicerad: 6 maj 2022, 05:36
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
Foto: Schibsted
Det här är en replik på ”IAB Sverige: Jakten på digitala prenumeranter kan bli ett hot mot demokratin”.
Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto
Skapa kontoHar du redan ett konto? Logga in
Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg
Martin Schori
Biträdande redaktionschef och stf ansvarig utgivare för Aftonbladet.